Torsdag

Sen jag flyttade till Övik har jag haft något att göra mest varje dag. Jag tror inte att jag varit hemma en enda kväll. Antingen har jag varit hundvakt till Ferdinand, myst med finaste vännen Anna, eller varit bortrest. Idag har jag absolut inga planer, ska bara vara hemma hela dagen. Ikväll blir det tacos och hockeykväll med familjen. Annars så passar jag bara på att njuta av min ”ledighet”. En vecka kvar och sen kör det igång på allvar…

På onsdag åker jag till Östersund, ska på utvecklingssamtal med sonen, hämta nycklarna till lägenheten och lite annat. Sen på fredagen är det begravning för farfar, det blir en jobbig dag. Barnen ska vara med, de fick bestämma själva och båda ville det. Och helgen kommer såklart att ägnas åt flytt. På måndag den 27:e börjar jag jobba, först 4 introdagar och direkt på det jobb tre dagar…. Puh! Dessutom blir det nog att åka till Laxviken under sportlovet och städa ur det sista i huset, så det är klart tills köpet går igenom.

Vila får man göra nån annan gång… 😉

One response to “Torsdag

Kommentera

