Hemmakväll my ass

Blev ingen hemmakväll för mig. Först åt vi tacos, sen skulle brorsan hem för att se hockeyn där, så jag och A skjutsade honom. Sen vidare till syrran för att hämta lite grejor. Och till sist till minstebror med sambo och min lilla, söta brorsdotter. Så det var ju inte så dumt i alla fall.

När vi kom låg Tyra i sin vagga, men var klarvaken så jag tog upp henne. Hade henne i famnen och hon kikade och jollrade lite och sen somnade hon. Hon somnar alltid i min famn, vet inte om jag är tråkig eller trygg? 😉 Hon är i alla fall världens sötaste och snällaste bebis. Bytte blöja på henne och när man gör det ligger och bara på skötbordet och tittar sig förundrat omkring, inte ett ljud. 🙂 Märks det att jag är en stolt faster? 😉 Har ju väntat länge på syskonbarn och jag måste ju passa på att gosa så mycket som möjligt med henne innan jag flyttar från Övik, då kommer vi ju inte ses lika ofta…

Kommentera

