Alla hjärtans dag

I år har jag varit helt själv på alla hjärtans dag, eller förresten, jag har ju varit hundvakt… Men det är typ första gången sen jag var typ 10 jag är singel denna dag. Inte för att den har firats speciellt när jag har haft förhållanden, men det känns lite konstigt ändå och jag har en saknad i hjärtat efter kärleken som inte längre är min…

I helgen fick jag i alla fall, i förskott, ett fint kort som min dotter gjort. Det var gulligt av henne. Sen har jag pratat med barnen idag och det känns ju alltid bra. Ännu bättre nu när jag vet att om två veckor bor jag i Tandsbyn och de ska bo hos mig varannan vecka. 🙂

Kommentera

