Nu var det längesen igen…

Det händer mycket just nu… Barnen och deras far har flyttat och barnen har börjat på ny skola. Jag har börjat flytta lite smått och flyttar permanent i slutet av november, men jag tillbringar redan den mesta tiden här i Rossön. Bara 13 arbetsdagar kvar nu! Huset i Laxviken är ute till försäljning, vi hade köpare, men de drog sig tyvärr ur. 😦

Till sommaren kommer Ella att flytta till mig, längtar! Och denna vecka har barnen lov, så de har varit hos mig hela veckan. Så mysigt! Vi har inte gjort nåt speciellt, bara varit tillsammans. Så skönt att få ha dem hos mig en hel vecka, annars blir det ju bara varannan helg då de går skola på annan ort…

6 responses to “Nu var det längesen igen…

Kommentera

