Inflyttad

I tisdags fick jag nycklarna till lägenheten och började flytta in så smått. I onsdags var jag till stan och handlade massa måste-ha-saker, som städgrejor, porslin, husgeråd och lite annat smått och gott. Igår gick det riktiga flyttlasset, snälla vänner kom med släpvagn och hjälpte mig att bära och köra. Än fattas lite, som en soffa och ett köksbord men det kommer till veckan och jag har i alla fall en säng att sova i.

Jag har barnen denna helg (tors-månd) så de fick vara med och sova första natten här. De verkar trivas lika bra som jag, även om vi höll på att krevera igår då solen ligger på från mitt på dagen till sen kväll.

Idag har jag packat upp, diskat, tvättat, hängt gardiner och fixat lite. Vi var även en sväng till Strömsund och handlade lite grejor som jag inte hittade i onsdags. Än fattas det lite saker, men det får man väl ta eftersom.

20110729-185143.jpg
Stora rummet

20110729-185211.jpg
Köket

2 responses to “Inflyttad

  • Birgit

    Det ser ut att bli jättemysigt! Ta det lugnt bara, allt kommer på plats och ni får det fint ska du se.
    Låt saker och ting ta sin tid. Försök att njuta av det lilla och unna dig något gott i en fin mugg med vacker assiett. Det här är ditt liv, bara ditt!
    Lycka till med livet!
    Kram! //BiZen

  • Doris Eriksson

    Hej!
    det ser fint ut..Ha de bra och lycka till.
    Mvh
    Doris i Lit

Kommentera

