Packning pågår!

Är i huset och packar ihop mina saker. För tillfället bor jag hos en kompis men på torsdag nästa vecka flyttar jag in i en liten etta. Sen får jag en trea from 1/10 så det kommer att vara lite rörigt ett tag… Men det känns så bra! 🙂

20110721-113114.jpg

One response to “Packning pågår!

  • Angelica

    Jag vet hur det känns, det där med att leva i röra. Vi byter lägenhet nu under augusti, och så har vi dessutom lagt bud på ett hus. Så vi kanske knappt hinner landa i nya lägenheten innan vi ska in i huset.

Kommentera

