Beslutsångest

Har haft sån beslutsångest i flera dagar, om vilka sockor jag ska sticka. Maeva eller vanliga, enkla. Men nu har jag äntligen bestämt mig för att sticka ett par vanliga först, som jag kan sticka på under tågresorna till och från Göteborg. Men just nu stickar jag lite på Kauni-kjolen.

2 responses to “Beslutsångest

  • Maria

    Hallå där! Du har verkligen gått in för det där med stickade kjolar. De är ju jättefina. Hur håller de passformen tycker du? Var har du hittat mönster den här gången?

    • Johanna

      Hej Maria! Ja det är faktiskt riktigt roligt med stickade kjolar och jag har fått många komplimanger för min Carnaby. Den stickade jag i Cascade och jag tycker den håller passformen bra. Den är stickad från sida till sida så det var ju lätt att få till rätt storlek.

      Den jag stickar på nu (http://www.ravelry.com/patterns/library/claudia-evilla) stickar man uppifrån och ner så det blir spännande att se hur den passar.

Kommentera

