Johanna är…

I bloggvärlden cirkulerar just nu en grej att man ska gå in på Google och skriva in sitt namn + är i sökfältet, i mitt fall då ”Johanna är”. Gjorde detta för några år sedan också, men minns inte vad jag fick upp. Nu fick jag upp följande resultat:

Johanna är läraren som blev författare
Brukar visserligen få höra att jag borde bli svensklärare och jag tycker om att skriva, men är varken det ena eller andra. Än.

Johanna är Amy Diamonds största fan
Skulle inte tro det!

Johanna är inte säker på när hon fyller år
Jo, det är jag! I morgon bitti kl. 4:48 är det exakt 30 år sedan jag kom till världen!

Johanna är med barn men det är en hemlis
Inte vad jag vet. Fast å andra sidan så är det ju tydligen en hemlis, så även om jag var det skulle jag ju inte säga det. 😉

Johanna Är Käck
Många saker har jag blivit kallad i mitt liv, dock aldrig käck.

One response to “Johanna är…

Kommentera

