Bytt är bytt

Igår låg det som sagt två fina paket i brevlådan. Det ena var från Elin, vi har bytt garn med varandra. Jag fick ett vackert blå-turkost garn som hon spunnit själv. I påsen låg det även ett litet paket som jag genast slet upp (tålamod är inte min starka sida). I paketet låg en underbar present! Det var en cowl som Elin stickat till mig, i ett garn som hon spunnit själv! Jag är så glad och tacksam över denna fina present, jag älskar den! Färgen är underbar och mönstret är jättefint! Och den värmer bra, tog på mig den direkt igår och den fick även följa med till stan idag. Tack så mycket älskade vän!

Lite senare hittade jag även ett kort i påsen, där det stod att det var en födelsedagspresent men att jag fick öppna den när jag ville. Tur det eftersom jag redan gjort det! 😉

2 responses to “Bytt är bytt

Kommentera

