De senaste dagarna…

…har jag:

*testat Zumba. Skitkul, skitjobbigt och jag fick grym träningsvärk av det, men jag längtar redan till nästa gång!

*varit till stan två dagar i rad (9 mil enkel väg). Dessutom var jag dit 3 gånger förra veckan och ska dit igen på onsdag. Sen ska jag försöka undvika att åka dit på ett bra tag.

*jobbat lördag och söndag.

*påmint alla om att ställa om klockan men glömt att göra det själv. Som tur var ställde mobilen om sig själv så jag slapp komma en timme tidigt till jobbet.

*börjat sticka en röd kjol till mig själv och en grå mössa till min bror.

Till veckan är det lov för barnen, själv jobbar jag två kvällar men vi har ju iaf hela dagarna på oss att hitta på roliga lov-aktiviteter.

Kommentera

