I morgon…

…är jag ledig, maken borta och barnen på skolan…

I morgon är dagen jag ska frogga alla UFO:n som jag inte rört på månader och som jag känner att de inte heller kommer att röras i sin nuvarande form. Bättre då att frogga och använda garnet till mer inspirerande projekt…

I morgon ska jag städa och sortera mina garnkorgar, backar, gömmor och fodral. Har en hel del fina (oanvända) garner jag känner inte passar mig längre. De ska få nya hem där de förhoppningsvis uppskattas mer…

I morgon ska jag även blogga lite om vad som hänt sen sist…

One response to “I morgon…

Kommentera

