Ego

Jag tycker inte om att bli fotograferad och tycker sällan att jag blir bra på bild. Men de senaste dagarna har jag faktiskt fått till ett par bilder som jag är nöjd med och vågar visa upp här i bloggen.

Den ena tog jag på jobbet, i bilen, och den andra tog jag när jag var ute på skogspromenad med Knox.

5 responses to “Ego

  • Elin

    Fina bilder, fin mössa, fin flicka. Mer sånt! 🙂

  • Kattis

    Jag tror nog att jag har flera fina bilder på dig från sticklägret så visst gör du dig på bild och i verkligheten 🙂

    Hoppas att det är bra med dig.. Här ligger bloggen nästan nere men stickas gör det + jobbas på tok för mycket och rustar huset (jaja gubben rustar och jag sköter marktjänsten 🙂 )

    KRAMIZZZ Kattis

    • Johanna

      Jaså, kan du inte maila mig några då? Skulle vara kul att se. 🙂

      Jobba inte ihjäl dig vännen! Kram

  • metamorphosis

    Lite ego är rätt nyttigt ibland! 😉
    Så mycket fint du har skapat nu på slutet också! Har allt kikat in ngn gång då och då, även om jag varit dålig på att kommentera!

Kommentera

