Paket hit och dit…

Idag fick jag ett jättefint paket från Carola i sockgarnsbytet. Ett nystan av mitt favorit-Zauberball, två nystan av ett garn jag aldrig testat förut, mmmumsig choklad och söta stickmarkörer. Tack så mycket!

Idag har jag också fått färdigt det sista till stickpåsebytet, så jag ska lägga det på lådan. Har även gjort i ordning ett överraskningspaket till en tjej som bor alldeles för långt borta…

One response to “Paket hit och dit…

  • Carola

    Vad kul att det kommit fram! Och att du gillar det. Jag tycker också den där Zauberballfärgen är härlig! Och choklad gör ju inte ont, eller hur? Kram på dig.

Kommentera

