Tyg och skor

Shoppade tyg på ebay när jag var hos pappa och A för ett par helger sedan.A ville ha en likadan väska som mig men hon ville gärna ha ett tyg med taxar. Loggade in på ebay och hittade detta fina tyg. Blir detta på utsidan och vanligt svart på insidan. Kommer bli jättefint!

Tyget är inte missfärgat, det är bristen på ljus när jag fotade som gör att det ser ut så.

Igår köpte jag nya träningsskor. Har varit barfota på de första corepassen och då har jag inte kunnat göra ett par övningar ordentligt. Hittade dessa snygga pumaskor till ett vettigt pris. I morgon ska jag iväg och köpa en träningsboll, så man kan köra lite träning här hemma också.

One response to “Tyg och skor

  • Cissi

    Snygga skor=) Gillar puma… Ja ni är så välkommen att hälsa på, när ni vill och kan! Tänkte gratta Nova sista helgen denna månad. Det blir nog barnkalas en dag, antingen lördag el söndag och ”vanlig” fika den andra dagen… är du ledig den helgen? Jag åker ju till Stockholm helgen efter hennes födelsedag…

    /C

Kommentera

