Björn och ull…

Igår när jag körde till coreträningen såg jag en björn! Han stod i diket och när jag kom ställde han sig på bakbenen och kikade på mig. Jag kom så nära som 15-20 meter från honom innan han lufsade ner i skogen. Försökte hinna få fram telefonen och ta en bild, men hann tyvärr inte. Det var andra gången jag såg en björn, men förra gången var det en ung björn, denna var rätt stor.

Idag var jag och familjen till stan och shoppade lite. E köpte böcker och filmer för sina födelsedagspengar och jag köpte ett par inneskor till coren. Sen träffade jag min vän Tuva och fick ett kilo mjuk, härlig alpackaull som jag beställt av henne! Längtar efter att få karda och spinna den, men ikväll blir det Online stickcafe på FB och några varv på min Haruni.

3 responses to “Björn och ull…

Kommentera

