Prickar, prickar, prickar…

Idag var jag in på garn- och tygbutiken i Strömsund för att köpa svart lakansväv. Där fanns denna stuvbit som jag inte kunde låta bli. De hade flera stuvbitar i olika färger med prickar i olika storlekar, men jag låtsades inte se dem. 😉 Dock blir det nog ett besök där när lönen kommit.

Glatt överraskad blev jag också när jag vred på stället med hemska plast- och metallstickor och hittade KnitPro! En 60 cm kabel fick följa med hem, konstigt nog har man aldrig kablar när man behöver dem…

2 responses to “Prickar, prickar, prickar…

  • Mamma

    Att du är så glad för prickigt hehe… Själv tänker jag bara på Bibbi när jag ser prickigt 😉 puss…

  • Lena

    Jag besöker Strömsund då och då för bussbyte…så när du skriver om en garn/tygaffär så blev jag nyfiken. Var ligger den?

Kommentera

