Promenad i elljusspåret

Idag gick jag i elljusspåret för tredje dagen i rad. Jag hade med mig sonen och Knox. Det var så vackert väder och jag hade kunnat gå ännu längre, men sonen var nog nöjd med ett varv.

2 responses to “Promenad i elljusspåret

  • Mamma

    Ser jättemysigt ut och solen var framme med :)… Men inte går du där ENSAM annars välan??? Puss

  • Maria

    Så mysigt Johanna! Vilken härlig natur. Synd att du inte kunde vara med på stickcaféet igår, men det går fler tåg. Du har väl sett att Lisa fixat en grupp nu, så man inte missar nästa tillfälle.

    För övrigt så har du något att hämta på min blogg. Ha det så gott.

Kommentera

