Friskus-Johanna

Som jag skrev tidigare ska jag börja på Core i morgon. Blir spännande att se hur man mår på tisdag, är ju totalt otränad. Igår när jag jobbade delad tur drog en arbetskollega med mig på ett varv i elljusspåret. Vi hade hundarna med oss och gick ca 2,5 km på drygt 30 min. Idag efter jobbet tog jag hunden och gick, då tog det 21 min och enligt min telefon gick jag 2435 steg. Det är en bra slinga att gå, mjukt spår och inga monsterbackar utan lagom upp och ner hela tiden. Knox tycker det är så roligt också när han får springa lös. Han går så fint, söker hela tiden kontakt med mig och drar aldrig iväg.

I morgon kommer förhoppningsvis min iPhone, då måste jag till Föllinge för att hämta den så då tänkte jag ta ett varv eller två också. Det finns en längre slinga men den vågar jag inte ge mig på när jag inte vet hur lång den är. Då är det bättre att ta två varv i det korta spåret.

Kommentera

