Internetlös igen…

När jag har en del att blogga är jag självklart utan uppkoppling… Har sytt en del. Det har blivit några mössor och två väskor, en igår och en idag. Den ena är till mig själv och den andra ska min bytesvän få. Så snart nätet är tillbaka ska jag lägga in en bild på min, den andra får ni se när den nått mottagaren. Det är två olika modeller och jag gillar dem båda, men är mest stolt över bytesväskan. Den blev verkligen superfin!

I morgon är det dags för valpkurs igen. Maken är ju borta så barnen ska vara hos farmor.

Kommentera

