En bra måndag

Har jobbat hela helgen så idag var jag ledig. Sonen är ledig från skolan på måndagar, så vi har haft måndagsmys. 🙂 Sovmorgon, sen frukost och soffmys. Maken har börjat sin utbildning och är borta denna vecka.

När dottern kom hem från skolan åkte vi till stan. Först shoppade vi lite kläder och skor till barnen. Sen köpte jag träningskläder till mig själv, ska nämligen börja med Core nästa måndag. Har tappat min kondis sen vi flyttade till skogen, så det ska bli skönt att komma igång. Core stärker mage och rygg och det är ju bra när man jobbar inom mitt yrke. Sen är ju Knox friskförklarad, så nu kan vi börja gå längre promenader så jag får upp lite flås. 😉

Efter all shopping blev det middag på McD och sen åkte vi och hälsade på finaste Maria och hennes barn i nya lägenheten. Slutligen veckohandlade vi på Willys så nu har vi mat hela veckan.

I morgon är det dags för jobb igen, jobbar 7-16, på onsdag jobbar jag 7-12 och sen ledig torsdag. På torsdag ska barnen vara med farmor på kvällen då jag och Knox går på valpkurs. På fredag kommer maken hem och då börjar jag ännu ett helgpass. Måste ju göra bort lite helger nu innan älgjakten börjar.

Nu ska jag lägga mig i sängen med en bok, tidig uppstigning i morgon!

Kommentera

