Förvaring

Therese bloggade om denna smarta förvaring, så självklart var jag tvungen att åka och köpa en också.
Egentligen är det en skoförvaring, men nu hänger den så fint i pysselrummet bredvid symaskinen.

4 responses to “Förvaring

  • Liisa

    Du har verkligen kommit igång med att ordna och feja därhemma! Själv har jag också varit dutti! Igår rensade jag koppar- och metallskrot som maken (rörmokare) under 16 år lagt i en bautahög. Nu fick jag höra att det all-time-high-priser på koppar och skrot så nu blev det fart på mig och jag lastade hästsläpet, kanske inte fullt men tungt med metall. Och vi har ytterligare en hög med säkert några hundra kilo koppar – här ska göras affärer!

    • Johanna

      Ja, det är så roligt att äntligen ha ett pysselrum, vet inte varför jag inte fått tummen ur tidigare! 😉 Åh, det är ju inte helt fel med lite extra pengar, garn är ju så dyrt nuförtiden. 😉

  • Maria

    Vilken bra idé. Det ska jag komma ihåg när jag fått mitt rum. Ska bli före årsskiftet i alla fall är det tänkt:-)

  • olof

    Är du aktiv på bloggen?
    Var hittade du skoförvaringen?
    27 aug 2010

Kommentera

