Kärleken till en pryl…

Alltså, man kan verkligen bli förälskad i materiella saker. Jag har absolut inga problem med det, snarare så händer det rätt ofta. Om det gör mig till en materialist, who cares?

Min nyaste kärlek är min nya slända. Och vilken slända sen… Snurrade igång den och den bara snurrade och snurrade och snurrade. Nu har jag bara ett problem, jag är för kort! Jag får nästan kliva upp på en stol innan den slutar snurra. Så länge snurrar den. Vilken skillnad det är mot min gamla slända som bara snurrade lite, ofta tappade tråden och ramlade i golvet.

I’m in love… 😉

2 responses to “Kärleken till en pryl…

Kommentera

