Två dagar…

Nu har jag jobbat två dagar och det har gått jättebra, känns riktigt skönt att vara tillbaks på jobbet. Vädret har varit underbart och jag tycker det går lite lättare att jobba då. Jag har ju sån tur att jag faktiskt får vara ute en del på jobbet och inte instängd på nåt kontor eller så…

Idag jobbade jag 7-16 och Knoxen har varit hemma själv. Jag var hem vid 13 och rastade honom och han hade varken gjort något inne eller ställt till med nåt. Han låg på en solfläck i köket när jag kom hem. I morgon börjar jag inte förrän 16, skönt med sovmorgon. 😀

Kommentera

