En liten hundsocka

Har stickat en liten socka att ha på Knox gipsade fot. Gipset ska ju skyddas från fukt och han tycker inte om när jag tar på en plastpåse på gipset. Dessutom har han börjat gå på benet istället för att hela tiden lyfta det och då har bandaget skrapats bort och gipset kommit fram. Så då kom jag på att jag skulle sticka en liten, liten socka att ha över gipset.

6 responses to “En liten hundsocka

  • Mamma

    Sååå gulligt hehe…Puss

  • Elin

    Allstå, seriöst? Jag gapskrattar nu, bara så att du vet! Inte nog med att han har ett hjärta på gipset, han har en ullsocka också? Ja ja, det är ju inne med hundkläder. Du borde skicka in en bild till Chick eller VeckoRevyn eller något. Nästa bästsäljare! Hejja dig!

    • Johanna

      Men Elin, det är ju för att skydda gipset! Jag kommer aldrig bli en sån som köper/stickar tröjor och mössor och sånt till hunden… Och hjärtat var det de på djurkliniken som satte dit, inte jag! 😉

  • Maria

    Men så söt! Hur går det med gipset? Måste han ha kvar det länge till?

    • Johanna

      Vi ska ta bort det på fredag och då ska benet röntgas, sen får vi se om han behöver gips längre, isf blir det max en vecka.

  • Paulina

    Vilken gullig socka 🙂
    Jag är inte så mycket för hundkläder, men när syftet är gott så….

Kommentera

