Miniros

Min miniros som jag köpte i början av sommaren har fått massa nya knoppar. Jag hoppas den hinner blomma om innan det blir kallt på nätterna. Med den värme som är nu borde det inte vara några problem.

När det blir kallt får jag ta in den och hoppas på att den överlever vintern inomhus. Av någon anledning klarar jag inte av att ta hand om mina inneväxter lika bra som uteväxterna…

2 responses to “Miniros

  • Mamma

    Dom gillar när det är svalt så det blir först när det är frost även på dagen som de ger upp, men du kan ju ställa in den i uthuset på nätterna huvudsaken den inte blir frostbiten ;o)…Du fotar väl sedan den slagit ut med :)… Puss

  • Elin

    Min mamma satte ut två såna rosor i en rabatt ute förra året. Där fick dom övervintra och blommar så fint i år igen..

Kommentera

