Det kan gå bra också…

Idag var en riktigt härlig dag på jobbet! Allt flöt på bra och vi hann göra undan lite städ och duschar osv som inte kommer hinnas med i morgon och på fredag då de får gå kort. Det var heller inga nya sjukskrivningar eller andra problem, varken hos oss eller på boendet. Jag behövde bara jobba en halvtimme extra för att fixa planering, se över rekryteringarna och meddela berörda om några ändringar.

Skönt att det kan vara så också, när alla andra dagar varit så stressiga och struliga! Man behöver en sån här dag då. 🙂

Sen är jag så stolt över mina barn! De har flera dagar varit hemma själva och passat hunden när jag jobbat, utan att ha ihjäl varandra, riva huset eller nåt. De är så snälla och duktiga!

Nu ska jag passa på att mysa lite med dem, ikväll ska jag försöka vara uppe sent (det är egentligen inte så svårt, bara att ta en tjock bok och läsa tills den är slut, jag är inne i en läsperiod och har nog läst 20 böcker de senaste veckorna) så jag kan lägga mig och sova på dagen i morgon inför mina jobbnätter.

One response to “Det kan gå bra också…

Kommentera

