Disktrase-KAL, dag 7

Ännu ett ord börjar ta form, min gissning är att det ska stå GARDEN. Det nedre ordet är THYME, det listade jag ut strax efter jag skrivit inlägget om dag 3. Jag tror det blir ett ord till innan trasan är färdigt, blir spännande att se vilket det är.

2 responses to “Disktrase-KAL, dag 7

  • Mia

    Smågrisar blir utslagna ibland! Min minigris har blivit mellangris nu och ligger just nu utslagen! Vilken läcker KAL med disktrasor!

  • Maria

    Tror också att det kommer att stå Garden. Vilket garn stickar du i? Ser väldigt likt ut det garn som jag stickar i. Paris – syrénlila?

Kommentera

