Var är sommaren?

Ja, det kan man undra. Solen skiner och himlen är rätt så blå, men det blåser kallt och det blir ingen riktig värme. 😦 Nåja, jag har ju inte semester förrän i mitten av juli, så sommaren har ju ett tag på sig att anlända. 😉

Jag anmälde mig ju till VM-stickningen förut, dock har jag inte kunnat sticka så mycket nu med min onda axel. Tänkte sticka en Traveling Woman till en jobbarkompis, men så publicerade Knitty mönstret Annis och eftersom min jobbarkompis heter just Anni så är den ju självskriven till henne! Så nu har jag lagt upp till den och stickat ett varv. Tar det lugnt för att inte överanstränga axeln. Tack och lov för Zon säger jag bara, det hjälper faktiskt riktigt bra! Det känns faktiskt så pass bra att jag tänker åka och jobba på fredag.

One response to “Var är sommaren?

Kommentera

