Skolavslutning

Ikväll har barnen haft skolavslutning. Först sång i kyrkan och sen sång, skådespel och fika på bygdegården. De var så fina och duktiga. Tyvärr glömde jag kameran, så jag kan inte visa några bilder. 😦

Tidigare idag var vi till Strömsund och köpte kläder till avslutningen. Där körde lastbilarna runt, runt med firande studenter. Helt plötsligt började det brinna i ett lakan på ett av flaken, tyckte det såg ut som en raket eller nåt. De fick elden släckt snabbt, men det blev lite dramatiskt ett tag.

Eftersom jag inte har några bilder från avslutningen att visa lägger jag in en bild på Knox istället. 😉

One response to “Skolavslutning

  • Mikaela

    Tusen tack för disktrasan som kom på posten idag!! Och godispåsen, måste vara det godaste jag nånsin ätit!! Fullträff!!! Tack och åter tack 😀

Kommentera

