Min helg

Det blir inte så mycket bloggat för mig nu. Dels har ju min dator kraschat, dels har jag jobbat oavbrutet (känns det som iaf) sen fredagskväll och dels har jag ju en ”bebis” som kräver lite tid. Men han är så snäll min lilla Knox och jag är så kär i honom. Han sover hela nätterna, har bara kissat inne en gång (sen vi hämtade honom i torsdags), han är snäll och go och det funkar bra med vår andra hund Buzz. Buzz vill gärna nosa mycket på honom och ibland tullrar han omkull, men sen är det full fart igen.

Katterna är väl inte så imponerade av honom, men lillkatta accepterar honom och de har nosat en del på varandra. Storkatten håller sig mest undan.

I morgon är jag ledig, då ska vi mysa hela dagen. På tisdag och onsdag jobbar jag kväll så då får barnen och maken passa Knox, sen är jag ledig torsdag-söndag. Då ska vi träna lite på att vara i hundgården korta stunder, så han får vänja sig med det. Det är ju bäst om han kan vara där sen när man jobbar, så han får frisk luft och dessutom har han ju sällskap där av Buzz.

Just nu ligger han och sover i sin lilla balja, när han vaknar är det mat och sen ska vi busa oss trötta så vi sover gott hela natten.

One response to “Min helg

Kommentera

