Blommor & sommar

Nu börjar äntligen sommaren komma! Igår och idag har det varit varmt och skönt, inte så där riktigt varmt, men så man kunde gå ute med kortärmat i alla fall…

I söndags planterade jag blommorna jag köpte tidigare i veckan. Det är två minirosor i en kruka, tre minilobelia i en ampel samt massa penséer. Det är så härligt med blommor!

Idag hade jag kort dag på jobbet, slutade kl 12:15. I morgon är jag ledig och på fredag börjar jag 16, så det känns som man är långledig!

2 responses to “Blommor & sommar

  • Cissi

    Fint det blev=) Ja visst är det härligt med blommor… har också planterat lite, men det blev mest perenner & buskar här hos oss i år.

  • kattis

    Idag kom de!! Tack rara Johanna för de fina markörerna! Det är bara du hör av dej om det är nåt jag kan göra för dej!
    Kram på dej!

Kommentera

