Härlig helg!

I går fick vi besök av goda vänner och deras två barn. Barnen lekte och vi vuxna pratade. 🙂 Sen kom även min pappa med fru och deras två taxar, Smilla och Malte. De är så söta de små vovvarna! Och jag blev ännu mer valpsjuk än jag var tidigare! Jag sitter och surfar efter valpar hela kvällarna. Jag vill ha en Jack Russel terrier som jag kan ställa ut och köra agility med. Har hittat några som är leveransklara precis när jag går på semester och det skulle ju vara perfekt. Men, de kostar ju en hel del och jag är inte säker på att jag har råd. Det är ju så mycket annat också, datorn, bilen, semester mm mm… Nåja, vi får väl se hur det blir.

Har nu invigt mina sockblockare, är helnöjd med dem!

One response to “Härlig helg!

  • Anta

    Hej
    Såg att du var intresserad av Jack Russell, här väntas det valpar om ca 2 veckor så i mitten på Augusti blir det leverans. Kolla gärna in min kennels hemsida, jag har länkat dit om du klickar på bilden med mina russlar, annars är adressen: http://www.westlakeskennel.se Visst är dom härliga liten men mycket energi man kan ta med dom överallt dom bangar inte i första taget. När väl all energi är uttömd så är de väldans keliga, ligga i knät och i sängen på nätterna helst under täcket. Så är det ialla fall här hos oss. Hör gärna av dej om du undrar något. Kramisar

Kommentera

