Perfekt!

Har jobbat kväll, men innan jag for till jobbet hann jag vittja brevlådan. Där i låg mina nya sockblockare! Fick även med en liten present, en nyckelring med ett stickmått för en 3 mm sticka. Nu när jag kom hem var jag tvungen att testa blockarna direkt, var rädd att strl M skulle vara lite för stort, men det hade jag inte behövt vara. Jag tog fram mina Twisted-sockor och de satt som en smäck! Så nu har jag äntligen ett par sockblockare, ska testa dem på riktigt i morgon, blöta upp sockorna och blocka dem. Twisted-sockorna ser lite roliga ut nu, de är vridna. (Duh! De heter ju Twisted! ;-)) Får se om blockning råder bot på det.

One response to “Perfekt!

Kommentera

