Disktrase-KAL

Inne hos Medea läste jag om en mysterie-disktrase-KAL, klickade mig genast dit och hoppade på. Spännande att inte veta hur det ska bli i slutändan. Hoppas bara att mitt garn räcker till…

Eftersom jag stickar på 20 cm strumpstickor så får ni inte se den i full längd.

4 responses to “Disktrase-KAL

  • Medea

    Jag stickar också på strumpstickan så det är lite svårt att visa. Visst är det kul att inte veta hur det ska bli och samtidigt ser det ju så fint ut tycker jag.
    Ska se om jag kan lägga in en bild här på min…

    (…eller så blir det bara lite kod)

  • Elin

    Åh.. Där vill jag också vara med! Vilken härlig färg du har på garnet 🙂 Vad använder du för garn förresten?

    • Johanna

      Det är ett bomullsgarn jag fick i ett byte för ett tag sedan, Lily Sugar’n Cream. Annars brukar jag sticka disktrasor av Järbos Soft cotton.

  • Maria

    Vilken kul idé. Jag ska ju bli disktrasefrälst så jag testar också, får försöka få in något om detta på bloggen i morgon.

Kommentera

