Underbart paket!

Vilket underbart paket jag fick av Anna-Karin i Mixa & Matcha 4!

  • Ett fint kort (har du gjort det själv?)
  • Ekologiskt te från Kobbs
  • En påse Gott & blandat Salt
  • En vacker anteckningsbok
  • Mjukt Drops Baby merino i en härlig grön färg. Det ska få ligga till sig lite innan jag bestämmer vad jag ska göra av det.
  • Vackert Drops Delight i ”mina” färger. Det ska nog få bli en Springtime bandit så småningom.
  • Uuuuuunderbart Silk Blend från Manos del Uruguay! Åh, vilket mjukt och gosigt garn! Jag kan inte låta bli, jag måste börja sticka med det genast! Det får bli en Saroyan. Tyvärr visas inte färgen korrekt på min bild, det är mörkare och mer glänsande än på bilden.

Tack ännu en gång Anna-Karin för ett helt fantastiskt paket!

One response to “Underbart paket!

Kommentera

