Lösenord?

Min blogg var från början en ”vardagsblogg”, som jag skrev i för att släkt och vänner skulle kunna följa med i våra liv då vi bor långt ifrån varandra. Med tiden har det blivit mer av en pysselblogg och jag har rätt många läsare. Många vet jag vilka de är, men inte alla.

En del har lösenordsskyddade bloggar, så vill jag inte ha det, jag vill ha en öppen blogg som alla kan läsa, det är roligt att nya läsare hittar hit och man tappar nog många om man sätter lösen på hela bloggen. Men ibland vill man skriva av sig och då man inte vet vilka som läser tvekar man. Därför tänker jag hädanefter lösenordsskydda vissa inlägg, de som är lite mer privata och inte handlar om stickning, pyssel och annat ”ytligt”. När jag vill vräka ur mig, skriva ner funderingar och sånt. Det kommer inte vara något superhemligt som endast släkt och nära vänner får läsa, men jag vill kunna kontrollera vilka som läser. Så läsare som jag inte träffat IRL är välkomna att läsa om ni vill, för jag vill gärna ha era kommentarer på det jag skriver, men då får ni be om lösenordet. Många av er känns ju som vänner trots att vi aldrig träffats (men några kommer jag ju att få träffa på sticklägret i sommar, woohoo!).

Om nån vill läsa, skriv en kommentar till detta inlägg så skickar jag lösenordet till er. Jag kommer att ha samma lösen på alla skyddade inlägg så ni behöver bara be om det första gången.

10 responses to “Lösenord?

  • Catarina

    Hmm…känns ju som jag ”känner” dig genom bloggen..som du säger själv…vill gärna fortsättá följa dig om jag får 🙂

  • anette persson

    För mig känns det också så om att vi ”känner” varann lite fast vi aldrig träffats. Jag vill gärna fortsätta följa dig. /anette

  • Elin

    Vilken bra grej! Visste inte att man kunde låsa bara vissa inlägg, tack för tipset 🙂
    Va roligt också att läsa om Stickhelg i Dalarna, den måste jag titta närmare på.. Jag missade förra gången tyvär.
    Jag läser gärna mer hos dig, men känner du att jag är för utomstående så förstår jag om du inte vill det.
    Mvh Elin

  • Katarina

    Har inte ”känt” dig så länge, men har under denna tid uppskattat din blogg mycket. Fortsätter gärna och följer dig, för du inspirerar mycket (men har full respekt för om du inte vill lämna lösen.)
    Ha det gott!

  • Medea

    Jag fortsätter gärna läsa och kommentera om jag får. =)

  • Marielle

    Och jag vill ju få träffa dig här på bloggen när vi aldrig ses på riktigt numera =(
    Kan aldrig säga det nog många gånger, att jag saknar er scraptjejer!! KraM! Marielle

  • Cissi

    Jag vill gärna följa hela din blogg=) Om jag får?

    /Cissi

  • Anja

    hej hej Johanna

    Jag vill jättegärna ha lösenordet! 🙂

    kramis Anja

    Om det är ok så messa det på facebook om du ej kan se mailadressen jag skrev in här ovan. 🙂

  • Marianne

    Jag tycker du har en trevlig blogg men har nog varit lite dålig på att lämna spår efter mig. Jag fortsätter gärna att följa dig om jag får.

  • Annelie

    Jag vill gärna ha lösenordet tack! 🙂

Kommentera

