Garnshopping

I går slant jag lite med fingret när jag var inne på Garnkorgen. Dessa läckerheter kommer snart i en postlåda nära mig. 😉

Alla bilder kommer från Garnkorgen, utom den på Opal Uni Petrol, den kommer från Opalgarn.

Jag har inga direkta planer för nåt av dem, utom Malabrigogarnet. Det ska bli en sjal till en jobbarkompis, en Traveling woman. Resten hamnar i sockgarnslådan, kan ju vara bra att ha, jag är ju med i sockklubben och det är 7 månader kvar av året… 😉

6 responses to “Garnshopping

  • Medea

    Wow, vilken mysig shoppingtur. Själv shoppade jag loss på amazon.fr och hoppas på flera godbitar.

  • Katarina

    Ja, så lätt det är att slinta till sådär 😉
    Ser ut att vara jättehärliga garner.

  • Maria

    Snygga garner! Själv har jag beställt att gå med i Garnklubben på Nyansera, då får man ett garnnystan i juni, ett i juli och ett i augusti. Jättespännande ska det bli att se vad jag kommer att få. Har tidigare köpt garn från Nyanserat och kvaliteten är suverän. Men jag gillar garnkorgen också. Mina aprilsockor gjorde jag i Opals Petrolfärgade garn. De blev kanonsnygga!

  • Therese

    Wow vilken shopping! Nu blev jag väldigt sugen!

  • Johanna

    Idag kom de och det var underbara garner! Jitterbug-garnen har så läckra färger och Regia-garnet var så mjukt!

    Det var ett tag sen jag shoppade så här ”lyxiga” garn, så jag tyckte jag förtjänade det. 😉

  • Anna

    skoj med nya garner 🙂 dock har jag översvämning av garn som jag inte hinner göra något med =S

Kommentera

