7 år

För 7 år sedan låg vi på BB och mös med sonen som då var ungefär ett halvt dygn gammal. 5:15 föddes han, 51 cm lång och 3445 gram tung. Idag är han en stor kille med ett stort hjärta. Han vill än idag vara nära, ibland skulle han nog vilja krypa in under mitt skinn. Han har en stark vilja, är otroligt verbal och uttrycker sig på ett väldigt moget sätt. Så som man själv önskar att man uttryckte sig ibland. Om han blir ledsen eller känner sig orättvist behandlad kan han säga: ”Mamma, när du säger/gör så, så känner jag mig…”

Födelsedagen har vi firat genom att äta middag på pizzerian och sen fick han presenter. En leksak från syster och från mig och pappan fick han pengar så han kan köpa ett Nintendo DS, han har redan sparat ihop en del, men resten får han av oss.

Älskade son, jag hoppas verkligen att du fortsätter vara den du är genom hela livet! ❤

Kommentera

