Ny frisyr?

Måste klippa mig snart och vill då ha en ny frisyr. Nu ser jag ut ungefär så här (man ser kanske inte frisyren så bra, men det är den nyaste bilden jag har):

Det jag funderar på nåt sånt här, kort bak, lite längd på sidorna och ev. en lugg:


Men jag vet inte om det skulle passa på mig? Får förstås höra med min frisör vad hon tror, men det skulle vara kul med lite feedback och kanske tips på andra frisyrer.

Edit: Klippte och klistrade lite snabbt i Photoshop och även om bilden ser lite knasig ut ser ju inte frisyren helt tokig ut på mig. Jag ska dock inte ha så ljust hår som på bilden, utan mer mörkblont med lite slingor.

5 responses to “Ny frisyr?

Kommentera

