Snabbstickning!

Traveling Woman är en väldigt snabbstickad sjal, ska nu börja på sista diagrammet, bara 20 varv kvar! Denna bild tog jag igår, nu har det tillkommit lite grönt, en aning vitt och mycket rosa. Går det lika fort och bra med sista diagrammet är chansen stor att det kommer att bli fler sjalar med detta mönster!

3 responses to “Snabbstickning!

  • Elin

    Intressant med grönt i…, ska bli kul att se den sen.
    Ja det är EE som jag har. Suktade på det länge innan jag till slut gjorde mig råd och köpte ett nystan. Tyckte att jag var värd nåt fint just då 🙂

  • Zan

    Tusen tack för den härliga disktrasan! Den kom verkligen somen överraskning, jag hade totalt glömt bort PIF:en…

  • Cissi

    Snygg!! Duktig du är!!

Kommentera

