Award från Sanna!

Jag har fått en award av Sanna, tack så mycket! Med bloggen följer två saker man ska göra, man ska berätta sju saker om sig själv och man ska skicka den vidare till sju andra bloggare.

Eftersom jag vid två tidigare tillfällen berättat sju respektive tio saker om mig hänvisar jag till de inläggen. Jag tänker skicka awarden vidare till sju bloggar jag gillar, men utan krav att skriva sju saker om sig själv eller skicka den vidare, men självklart får de göra det om de vill.

Jag skickar den till sex tjejer som jag ser fram emot att träffa på Sticklägret i Dalarna i augusti:

Anette
Catarina
Kattis
Lisa
Maria

Ulrika

och sen skickar jag den även tillbaka till Sanna! 🙂

One response to “Award från Sanna!

  • Maria

    Johanna! Tusen tack! Att du gett min/vår blogg en award har gjort mig lycklig hela dagen! Det ska bli jättekul att träffa dig på sticklägret i sommar och nu vet jag ju tack vare dig att några fler ska dit.
    Kram Maria

Kommentera

