FO: Mellow Yellow

Fyra disktrasor på fyra dagar. 🙂 Tre av dem ska jag ge bort.

Mönster: Waffle Knit Dishcloth från Homespun living blog
Garn:
Järbo Soft Cotton, färg gul
Garnåtgång: 30 gram
Stickor:
KnitPro Strumpstickor 4.5
Påbörjat: 2010-04-17
Avslutat: 2010-04-17

One response to “FO: Mellow Yellow

  • anette

    Vad du är flitig. Jag har också blivit sugen på disktrasor och jag köpten mig en krokningsnål häromdagen. Nu blir utmaningen att försöka lära mig kroka, vilket jag har velat länge. Vid samma tillfälle köpte jag även ett godisfärgat Zauber ball till en sjal, som jag inte kan sluta sticka på, så mina disktrasor får väl vänta ett tag =)))

Kommentera

