Glad påsk!

Vill önska alla mina läsare en riktigt härlig påsk (här i Jämtland spöregnar det, så jag vet inte om det blir så härligt)! Själv börjar jag jobba i morgon kl. 12 och jobbar hela påsken, men på måndag kl. 16 får jag påsklov. Ska vara ledig med barnen resten av veckan och vi ska åka till pappa/morfar i Övik en sväng. 🙂

Stickade färdigt den första aprilsockan idag, dock blev den alldeles för stor för mig. Men jag testade den på maken och han kunde ha den, så nu blir de till honom istället. 🙂 Lägger in en bild på skaftet, som jag tog häromdagen, nu är det ingen mening att fota eftersom det är så mörkt.

Stickar även ett par ”tråksockor” som jag kallar dem. Maken ville ju att jag skulle sticka priser till fisketävlingen och för att göra det så enkelt som möjligt och dessutom göra ett par sockar som kan passa flera olika fötter fick det bli tubsockor.

3 responses to “Glad påsk!

Kommentera

