Vinnare!

Jag lyckades hitta pärlor till en extra uppsättning markörer, så det blir två vinnare! Jag hade gärna gjort några till, men det blir nog inte lika roligt med ”nit” och ”url”-markörer, då jag hade slut på K och P, typiskt nog, de andra bokstäverna hade jag hur många som helst av.

Då så, min son fick säga två nummer mellan 1 och 51 (antalet kommentarer) och han valde 2 och 49.

Grattis Therese och Ida!

Lämna era adresser som en kommentar till detta inlägg (jag kommer såklart inte att publicera dem), så kommer era vinster på posten snart! 🙂

Tack till alla som ville vara med, det är så roligt att få kommentarer och genom det hitta till nya bloggar! 😀

5 responses to “Vinnare!

Kommentera

