Lilla Zingo

Det är inte alltid lätt att sticka, speciellt inte när man har en katt som gärna vill ligga i knät. Igår kom hon och la sig på mig och samtidigt så ha hon sig på garnet. Sen la hon sig på garngömman, nosade lite på garnet, strök sig mot stickorna och ville att jag skulle gosa med henne. Hon flyttade på sig några gånger och tillslut upptäckte hon att om hon la sig lite på sidan, men ändå mot mig, fick hon ligga ifred. Sötkissen. 🙂

3 responses to “Lilla Zingo

  • Catarina

    Vilken vacker misse!
    Jag älskar katter…i synnerhet rödingar är jag svag för 🙂

  • Linn

    haha mina katter gör samma sak. men dom är mindre än ett år, så inte nog med att dom vill mysa och är allmänt ivägen, dom gillar att slå och slita iväg stickorna när jag använder dom! det är inte helt roligt.. ha det fint!

  • metamorphosis

    Klok katt som iaf kopplade att anpassa sin mysplats lite! 🙂

    Själv försökte jag hoppa hopprep m vår icke fullt så anpassningsbare katt i rummet. Inte ens när han fått hopprepet på sig ett par gånger och fastat med det runt tassen en gång kopplade han att han kaaaanske hellre kunde gå någon annanstans… 😉

Kommentera

