En vacker dag

Idag är det väldigt vackert väder ute, solen skiner och det är inte alls kallt. Tyvärr får jag tillbringa dagen inomhus då jag måste städa och tvätta. Har i alla fall varit ute en sväng, men helst skulle jag vilja sitta och pimpla på sjön… Ikväll är vi bortbjudna på middag, det blir tacos hos kompisar nere på byn. Det ska bli trevligt!

Har jobbat tre dagar, så det har inte blivit så mycket stickat, men jag har börjat på andra marssockan och kommit en bit på väg i alla fall.

Betalade in anmälningsavgiften till sticklägret igår, så nu är min plats säkrad iaf. 🙂 På tisdag kan man kolla på Skatteverket om man får tillbaka pengar, det räknar jag med och då får de gå till sticklägret. Man måste ju göra nåt kul för pengarna! 😉

Vad roligt att så många vill vara med på min lilla utlottning och tack för alla snälla kommentarer! Det som är så roligt med såna här utlottningar är ju att folk som kanske inte kommenterat innan gör det nu och då får man nya bloggar att kolla in!

3 responses to “En vacker dag

Kommentera

