FO: Traffic Island sock(s)

Nu har min socka kommit fram till mottagaren i 1/2 par sockbytet, så nu kan jag visa bild och skriva lite om den. Skrev tidigare att jag skrattade gott då jag fick veta vem jag skulle skicka till och det var ju för att det var Kattis, som var den jag skickade paket till i Hemlis 6.

Den ser lite konstig ut, men det är för att den
är stickad i en storlek större än min fot.

Mönster: Traffic Island Socks av Nic W
Garn:
Crazy Zauberball, färg Herbstwind
Stickor:
Bambustickor 2,5
Påbörjat: 2010-03-04
Avslutat: 2010-03-11

Kommentera

