Sockgarnsbyte

Var till posten och hämtade ut paketet som var underfrankerat idag. På lappen jag fick hem stod det att det inte fanns nån avsändare, men det fanns det. Tycker det är konstigt att det är jag som ska betala för det då, har hänt samma sak tidigare.

Hursomhelst var det ett jättefint paket från Eva. Härligt sockgarn från Kampes i favoritfärgen, några chokladbitar och två cappucinopåsar. Tyvärr dricker jag inte kaffe, men maken blir nog glad. Roligt att han kan få lite glädje av mina paket ibland också. 😉 Tack så mycket Eva! Paketet har nog fått åka långt trots att vi bara bor 4 mil från varandra. 😉

Är hemma och vabbar idag också, sonen är mycket piggare men jag tycker de ska få vara hemma en extra dag när de haft feber. Vi har spelat spel och myst i soffan, nu sitter han och spelar tv-spel och jag får sticka lite. 🙂

I morgon styr jag och barnen kosan mot Ö-vik och min pappa som fyller 50 år! 😀 Maken får stanna hemma eftersom han ska på möte på söndag och jobbar till veckan, jag och barnen stannar tills på tisdag då de har sportlov och jag är ledig mån-tis.

3 responses to “Sockgarnsbyte

  • anette

    Jättefin färg på sockgarnet. / anette

  • Eva

    Det var inte mitt fel om det var underfrakerat,jag betalade vad hon på ICA sa det kostade……..
    Trevlig Helg!

  • Eva

    Kom på att du ska klaga på ditt utlämningsställe,eftersom det i slutändan var Ica här i Hammerdal som gjort en miss……
    Vi hade nästan kunna bestämma träff nånstans för leveransen…ler!

Kommentera

