Sockbyte

Fick precis mail om vem jag ska skicka en färdig socka, resten av garnet, stickor och mönster till. Skrattade gott för mig själv, varför får ni veta senare. 😉

2 responses to “Sockbyte

  • Kattis

    TACK TACK TACK

    sååå mycket för ditt sista hemlispaket.
    Helt underbart.
    Just nu sitter moi vi en dator där bokstaven mellan F & H inte funkar så moi ska sätta in bilder på minsida imorrn.. 🙂

    ONCE more THANKS!!!!!!!!!!!

    Kramizz Kattis

  • Catarina

    Hmm..jag skrattade också gott när jag fick veta vem jag ska skicka socka till..varför? Den som lever får se 🙂

Kommentera

