Slutspurt

I förrgår tog jag tag i boleron igen, stickade lugnt, räknade maskor och till slut fick jag till det! Nu är det bara 4 varv som ska upprepas (varav två räta och ett avigt) tills jag är nöjd med längden. Tror nog att det mer kommer att bli en kort kofta än en bolero eftersom jag har nästan två garnnystan kvar. Vi får väl se…

Kristina-sockorna går också framåt, har dem som lunchstickning på jobbet. 🙂

One response to “Slutspurt

  • Hemlisen

    Nu är sista paketet klart…ska bara ta mig till en postlåda…här har snön formligen vräkt ner och drivit igen allt i helgen!
    En liten ledtråd…jag finns i din blogglista :-)))

Kommentera

